Allt i en enda röra

Datum:2007-08-23 / Tid:13:03:23

Imorse skjutsade jag Linus till jobbet, påväg hem var det ytterst nära att jag somnade framför ratten men lite musik gjorde att ögonen klarade av resan hem.

Sen svängde jag inom stan i massa ärenden, sen var väl planen att åka hem och äta och sen åka till jobbet.
Tyvärr brast mina planer när katten la sig tillrätta på min mage och ögonen föll ihop.
Men jag hann i tid till jobbet i allafall, puh.

Väl där blev jag kallad "lilla vännen" och mina mordinstinkter kom fram ordentligt men det är en annan historia.


Kommentarer
anna

lilla vän---USCH!!!!!!!!!!!!!!!!! fan vad störigt när folk säger så!! vad jobbar du med?

2007-08-23 / 18:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback