Felsägningar och galenskaper

Datum:2007-08-29 / Tid:00:57:34
Denna semester är en enda röra av felsägningar och galna upptag.. men gud sa kul vi har det.
Jag har nog aldrig skrattat sahär mycket som jag gjort pa bara tva dagar.

Ikväll har vi ätit pa en liten restaurang, dock inte Yasin för han hade fotbollsträning.
Sen stack vi till ett ställe som hette typ weinar eller ngt sadant.. och där blev det en ganska rolig diskussion mellan mig och viki angaende menyn.
Det lät ungefär sahär, "men om jag tar den rosa pantern sa kör jag pa den flygande kängurun"

Sen drog vi vidare till värsta haket kagan pa 17:e vaningen där det spelades poker.. Men vi satt och drack öl och tittade ut över staden.. helt magiskt.
Jag har nu druckit Freiburgs egna öl, hur god som helst.

Men jag är lite sur pa viki haha, men bara för att hon och yasin kokat ihop en överraskning at mig.. och jag som är sa nyfiken hatar givetsvis sadant.

Imorgon bär det av till Schewiz och Basel..

Ikväll ska här sovas hos Joey, hoppas jag far lite sömn bara.. jag som är saaa mörkrädd.. men ska kanske ga hyffsat bra..

Tchüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback