Fylleblogg

Datum:2007-08-31 / Tid:13:08:37
Min blogg blev visst en liten fylleblogg igarkväll..
Men den var min andra halva som stod för den biten.

Efter mycket tjafs igar sa blev Yasin sjuk och vi bara ännu mer festsugna sa vi beslöt oss för att ha en egen fest här hemma pa vara 25 kvm varav 10 som Yasin sov pa.
Det blev komplicerat och mycket viskningar men uppenbarligen sa lyckades vi ha rätt skoj.
Drinkar över ett tänt ljus inne i köket, hur mysigt later inte det?

Vaknade av ett jätte sött sms av mitt kära ex Hüseyin som jag inte hört av pa ar och dar, kändes sa himla kul.
Han bor numera i danmark med sin fru sa inom kort ska jag och besöka honom.

Nu ska jag och viki släpa oss in till stan och ta en fika pa starbuck´s.
Vi ska ladda inför kvällen da här ska skakas rumpa.

Tchüss

Kommentarer
emma

vad roligt att han har hört av sig :) när kommer du tillbaka till Sverige? tråkigt de där med krimnilla i tyskland :p

2007-09-01 / 09:12:19
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback