Gästbloggare

Datum:2007-08-10 / Tid:19:57:43
Imorgon åker jag ju som sagt till Turkiet på semester en vecka.
Jag vet inte alls om jag kommer ha tillgång till en dator därnere så tyvärr kommer det nog bli väldigt dålig med att blogga, av mig dvs!
tatatatataaaaa, jag har fixat en gästbloggare och det är ingen mindre än min kära sambo Linus!
Han ska skriva vad han gör medan jag är borta, liten moderapport ska han också komma med och lite annat smått och gott.
Det låter väl kul?

Jag tror min blogg kommer blomstra under denna vecka!
Han kanske t.om tar över min blogg, nej okej.. nu ska vi inte överdriva.

Kommentarer
emma

det låter bra :)

2007-08-11 / 08:17:58
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback