Har vi kommit till paradiset?

Datum:2007-08-28 / Tid:17:13:19

GUTEN TAG!
Germany calling..

Jag och Viki misstänker att vi hamnat i paradiset och att vi förmodligen är helt utfattiga när vi kommer hem.
Vi har da kollat in staden Freiburg och all dess shopping och det är varken lite eller dyrt.
T.ex ett par skor som förmodligen skulle kosta kring 1000:- hemma i Sverige kostade 19 euro här.
Hur sjukt är inte detta?
Da kan ni räkna ut hur mycket jag shoppat ocksa.
Detta är gaaalet!

Dagens bästa: "La posta"
Dagens godaste: Caffe Mocha pa Starbuck´s

Nu ska vi bara duscha och byta om sen ska vi iväg nanstans med Yasin och Joey och käka.. Varat schema är verkligen fullspäckat.


Nu ska Viki gästskriva lite, läs och njut!

VIKI 2007-08-28

Guten tag Au revoir, hej hej gudarna vet hur jag ska hälsa:D
Fem olika sprak att halla reda pa ar fan inte latt haha milkshake i huvudet.
Ska sammanfatta var dag med ett ord: Fifantich!
Billig Shopping. STARBUCKS. Yasin.

Imorgon far vi till Frankrike och dagen efter blir det Schweiz. Skolan börjar den 3 sep, innan dess galler det verkligen att utnyttja tiden till max och det gör fan i mig vi.

Egy, kettö, három, negy ,ÖT länder pa tre veckor ar inte daligt for folk som egentligen inte har planerat pa for att resa.

Maste kila och fixa mig nu men pa aterseende!!!!!

Sziaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback