INBROTTSTJUVAR!

Datum:2007-08-04 / Tid:08:17:11

Kl.05 imorse ringer telefonen, larmet har gått i affären.
Det hade varit inbrott och det var bara för mig och Linus att ta på sig kläderna och åka till Helsingborg.
Väl där möts vi av polisen som bara kan konstatera att dörren är totalförstörd och alla ciggaretter är stulna.
Man får väl säga att vi hade tur, dom hade ju kunnat få upp kassaskåpet eller vandaliserat hela affären men det gjorde dom inte.
Men förbannad är vi ändå, det kan jag säga..

Så nu är det bara att stanna här och vänta tills vi ska öppna kl.10.. det känns ju inte alltför roligt.
Sen måste vi invänta en ny dörr också.

Jag säger bara de, skulle jag få tag i dessa jävlar som varit härinne så skulle de bli synd om dom.

Idag är mitt humör inte på topp..


Kommentarer
Anonym

Vilken affär är det du/Ni jobbar i?

2007-08-04 / 12:09:53
maria

Det vill jag helst hålla hemligt så det tänker jag tyvär inte berätta..

2007-08-04 / 12:23:43
http://slaria.blogg.se
Camilla

Oj vilken cool design du hade! :)

2007-08-04 / 13:03:43
http://camieofcourse.blogg.se/mka/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback