Lista inför Turkiet

Datum:2007-08-05 / Tid:16:08:20
Nu börjar resfebern ta fart på allvar.
Idag började jag knåpa på en liten lista på saker som jag behöver fixa innan vi åker på Lördag.
Det är mest saker jag måste köpa, som typ solskydd, några billiga linnen från H&M m.m.
Lär bli en hel del mer när man väl ska och köpa, för då ser man saker som man kanske kommer att behöva.

Det ska bli så roligt att börja packa lite smått senare i veckan, vet dock inte alls vad jag ska ha med mig för kläder.
Jag har ju en tendens att packa med mig fel saker ibland.

Någon som har ett grymt packningstips?

Kommentarer
Anonym

Hej! fasna på din sida du skriver om bra/saker. är ska du till turkiet själv åker man på onsdag!

2007-08-05 / 21:52:16
http://emilllia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback