Turkiet, en oförglömlig semester!

Datum:2007-08-20 / Tid:09:07:43

Det blev en semester jag sällan eller aldrig kommer glömma så länge jag lever.
Den innehöll verkligen allt.
Mest blev det väl att festa och dansa loss på Havana och minst sola typ.
Men gud så roligt jag har haft.
Jag vet knappt hur jag ska börja för att förklara hela denna resa, går nog inte, man måste ha upplevt det på plats.

Bästa kvällen därnere var nog när Vikis dejt Yasin fyllde år och vi for till han & hans sällskaps hotell och firade honom. Vi sjöng "ja må han leva" och det blev en succé!
Sen appropå det hotellet, vi ska nog inte ens prata om brandstegen eller vad säger du Viki?

Vi lärde då känna ett härligt gäng från Tyskland, bröderna Yasin & Yalcin, Alex/Ali, Andre & Joey..
Jag säger då det, galnare människor finns nog inte på denna planet, men det gjorde också att vi kom väldigt bra överens.

Några favorituttryck, nästan alla från tyskarna:
"Fyfan" "Fyfanticchh" "Game over" "Cok güzel" "ska vi gå och cigga" "snuttiizz" "ska det bli en jackpot idag" "Schatzi" "havaaaannaaaaa" "handy" "you´re craaazy"

Haha, finns mycket mer men ska ta det senare..

Åter till att anpassa sig till ett liv hemma i vardagen nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback