2007

Datum:2007-12-19 / Tid:23:25:30

* Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
Jag reste utomlands ensam, de visste minsann inte många så varsågod en liten privat grej.

Säkert fler grejer men kommer inte på något specifikt just nu.

* Dog någon i din närhet?
Ja, min barndomskompis drunknade i en skoterolycka i Januari.

* Vilka länder besökte du?
Danmark, Turkiet, Tyskland, Schweiz, Frankrike och Spanien.

* Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
13/1 - Cnoe försvinner i skoterolyckan
13/5 - Jag fyller 20 år
13/7 - Cnoe begravs
11/8 - Jag, Viki, Bella & Maria åker till Turkiet
27/8 - Jag och Viki åker till Tyskland
30/8 - Jag och Viki åker till Frankrike, bland det roligaste jag upplevt.
19/11 - Jag & hela la familia på både min och Linus sida åker till Lanzarote tillsammans.

Hemligt datum - Jag fastnade nere på flygplatsen i Zürich, reste själv och flyget blev inställt.. men då kom en räddande ängel vid namn Cecilia och så skoj vi hade. Även fast hotellnatten 1 timme utanför Zürich var allt annat än underhållande.

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Brick and Lace - Love is wicked, 2face idibia - african queen, Rihanna feat Ne-yo - Hate that i love you

Bland annat.. finns fler

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag hade fika hemma i Boden med släkt och vänner.

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??
Jag hade gärna varit utan all sorg.

* Hur höll du dig från att bli galen?
Jag är nog lite galen så jag misslyckades rätt rejält.
Men jag har rest mycket och fått vädra min nyfikna sida och slippa tänka på tråkiga saker.

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Viki, hon är verkligen en liten pusselbit som saknats hos mig men nu sitter hon där hon ska vara.

* Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav nog inga nyårslöften så då kan man varken hålla eller bryta.

* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jadå, några stycken faktiskt.

* Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ännu mer resor och ännu mer oförglömliga upplevelser.

* Vad var din största framgång 2007?
Jag vågade ta steget och resa ensam och klara av det.

* Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, jag fick en rejäl sjuka innan lanzarote resan där jag trodde att jag skulle avlida men jag kämpade mig igenom det.

* Bästa köpet?
Jag måste ju säga 19 Euro skorna i Frankrike, kan det bli bättre?

* Vad spenderade du mest pengar på?
Resor

* Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag gick in i kyrkan i Frankrike med Viki och tände ljus för våra avlidna, då visste jag att pengarna jag lagt på resor var värt varenda öre.

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I början på året har jag aldrig varit ledsnare än någonsin tidigare, vilket kanske är rätt förklarligt.
Sedan andra delen var otroligt spännande och fyllda med så mycket upplevelser, så svårt att säga.

* Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och rest till Italien som jag planerade, men ska ta det 2008.

* Vad önskar du att du gjort mindre?
Fundera och analysera varenda sekund av dagen.

* Hur tillbringade du julen?
Förra året firade både jag och Linus jul hemma hos mig i norr, i år åker jag upp själv.

* Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Blandad, jag kör på min stil rakt igenom.

*  Vad fick dig att må bra?
Jag minns ett speciellt tillfälle där jag aldrig mått så bra i hela mitt liv och det var när jag och Viki låg i gräset i Frankrike utanför tågstationen och bara skrattade åt allt och alla.

*  Vilken kändis var du mest sugen på?
Brad pitt, han är ju förjävla snygg den karln.

Vem saknade du?
Mami och Papi, plus resten av la familia.
Sedan såklart Cnoe, alltid i mina tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback