Åh juletid..

Datum:2007-12-26 / Tid:17:18:38
Nu börjar väl juletid att komma till sitt slut för i år..
Detta året har gått alldeles för fort men helt underbart har det varit ändå.
Enda är väl att jag nu inte alls vill åka hem till skåne igen, hade faktiskt kunnat stanna här några dagar till.

Men men..
Igår var det då traditionellt juldags firande, först här med hela tjocka släkten (jag menar då verkligen hela)
sen så bar det av in mot staden med syskonen Holmqvist och storebror, för att sedan dra oss in mot Bodensia.
Väl där allierade jag och Maya, men inte klagar jag för det för jäklar vad vi hade det roligt, men som sagt nästa år blir det julmust och godis med ett bra sällskapsspel.
Träffade i allafall massvis med folk man känner och en gång har känt, riktigt mysigt.
Jag undrar lite bara exakt hur många gånger jag fick säga "nej men jag bor ju i skåne numera" och undra exakt hur många gånger jag sagt det förra året till exakt samma personer..

Nåväl.. Nu ska jag bara njuta, se på film & mysa ner mig i soffan med en hink godis.

Här är lite bilder från Julafton och Juldagen..

De tre första är från Julafton.. Jag, vår Barcelona tomte & så min vy från när jag satt i soffan och käkade pepparkakor med julmust.

     

De andra fyra bilderna är ifrån Juldagen.. Mats när han lagar mat, jag & Mami, divan & så Kusin Jennie med sin mysiga mage.         
   
               






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback