Kryddad julfest

Datum:2007-12-09 / Tid:13:42:51
Julfesten igår blev en riktig succé!
Vi började hemma hos Jonny med fotboll och massvis med pepparkakor.
Sen turade vi med båtarna mellan Helsingborg och Helsingör, och där proppade vi fullkomligt i oss av julmat.
Efter maten så var väl dom flesta rätt glada i hatten och då tyckte någon att vi skulle sjunga kampsånger för våra butiker (vi var från två butiker i Hbg) och ja.. våran hittade vår egen Patrik på och ja då blir den ju också därefter..
Jag har nog aldrig skrattat så mycket i allafall detta året!

Sen spårade det väl bara mer och mer.. Till sist satt Patrik och Jonny och kastade dumle på varandra, så där har ni nivån.
Men roligt hade vi åtminstone!

Sen när vi kom av båtarna gick vi på någon pub, där jag fick höra av någon slags modellscout att jag minsann skulle söka mig till det yrket för jag hade sånt perfekt ansikte och det är ju alltid kul att höra även fast jag har lite svårt att ta det på allvar.

Sen kring elva började ju då den riktiga festen och vi drog ner till Kardinalen där vi gick som V.I.P.. så är det när höjdaren är ens chef.. så där blev det en hel del dans till gamla godingar faktiskt.. men vadå, jag och Nathalie som är de yngsta tyckte de ändå var hur roligt som helst, kul med låtar man kan sjunga med i, eller hur?

Men men vi åkte hem tidigt eftersom jag körde och Linus skulle upp och jobba..

Och nu är jag här.. taaadddaaa!

Nu ska jag käka pepparkakor och dricka julmust..

Bilder från igår kommer senare när Linus är hemkommen..

Kommentarer
emma

låter som en trevlig julfest.

2007-12-09 / 15:42:55
http://emma86.blogg.se
emma

vill se mer bilder från eran semester på lanzarote.

2007-12-09 / 15:45:40
http://emma86.blogg.se
Julia

Jag var med på le cardinal igår! Brukar ni vara där?

2007-12-09 / 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback