A´la posh

Datum:2007-07-26 / Tid:09:27:27
Jag är fortfarande sjuk, lite sjukare än igår faktiskt.
Mina lungor håller nog på att ge upp, dom gör då fruktansvärt ont, beror nog på min hosta.
Så idag blir det inget jobb, bara varm choklad i soffan.

Men först och främst ska jag och fixa håret hos Jessica.
Tiden har varit bokad länge så tänker inte avboka, är ju inte allt för komplicerat att sitta ner.

Mina förhoppningar inför denna färgning är att jag ska se ut som Posh när vi är klar.
Vad tror ni chansen är att jag verkligen ser ut så i skallen när jag är klar?



Kommentarer
emma

snyggt :) du måste lägga in en före och efter bild då :) Jessica från Boden=

2007-07-26 / 14:30:59
http://emma86.blogg.se
Anonym

Hon har ju verkligen det snyggaste håret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback