Lista av tristess

Datum:2007-07-30 / Tid:10:57:25
Jag är uttråkad, även fast jag egentligen borde vara stressad.
Ska ju och jobba snart och behöver duscha, men men..

Jag snodde en lista från Maddie som jag tänkte skriva ner här..

Vad heter du?
Maria Larsson
I mellannamn då?
Sanna Elisabeth
Vart bor du?
Ängelholm
Trivs du där?
Absolut, är väl inte som Boden men jag trivs.
Brukar du läsa horoskop?
Ibland
Har du körkort?
Ja
Äger du några converse skor?
Japp, svarta som jag fick av Linus i julklapp 2005.
Favoritdjur?
Katt
Vad spenderar du pengar på?
Kläder, skor
Senaste konserten?
Per Gessle på Sofiero
Festar du mycket?
Ibland
Antal kuddar i sängen?
2 st
Kan du baka bullar?
Jag har gått Hotell & restaurang så ja
Har du varit med i scouterna?
Nej
Bläck eller blyerts?
Bläck.
Mcdonalds eller burger king?
McD
Är du allergisk mot nått?
Nötter, Pencilin och mjölkprodukter
Äger du ett busskort?
Nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
Allergisk (eller överkänslig, kan dricka om jag vill)
Vad åt du till frukost?
Två mackor
Närmaste vän på helgon?
Har ingen Helgon.
Vem ringde du senast?
Mamma troligtvis
Antal timmar sömn i natt?
9 timmar
Sov du ensam?
Nej, sambo med Linus
Brukar du snusa?
Nej.

SENASTE PERSON SOM..

Sov i din säng:
Delar säng med Linus
Såg dig gråta:
Linus eller Lisa/ida/Therese
Fick dig att gråta:
Cnoe (begravning)
Du delade drink med:
Mattias
Gick på bio med:
Linus
Du gick på stan med:
Linus el Mamma
Skällde på dej:
Linus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback