Malmö

Datum:2007-07-21 / Tid:18:01:19

Gårdagen blev suverän, umgicks med våra skånevänner och hade en hel del kul.
Jag var dock som en liten sextonåring, inget legg och kissade i buskar.
Men det är jag i ett nötskal.

Idag bar det av till Malmö och ni kan ju räkna ut själva att det blev en del shopping.
Jag ska försöka ta lite bilder senare på alla mina "fynd".
Jag ska också försöka fixa så ni får se bilderna ifrån Per Gessle konserten och vår utflykt till Mölle.

Vad köpte jag då i Malmö sådär på rak arm?
Jo, ett par urläckra Wrangler jeans med hög midja, resten Monki kläder såsom mjukisbyxor, kort t-shirt, linne och en stor ojämn t-shirt (ni kommer förstå när ni ser bilden senare)

Jag är helnöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback