Mayday mayday

Datum:2007-07-29 / Tid:22:03:31
Jag har en smärre katastrof här.
Det är väl ungefär som en halv droppe i havet men ändå..
Jag har i allafall tappat förstärkningen på min ena nagel, jodå ni läste rätt, och det ser så hemskt fult ut.
Alltså min egna nagel är nu framme och den är ju inte vacker efter att ha varit under förstärkningen i typ ett år.
Men ska och fixa naglarna på torsdag men roligt då ska jobba hela veckan, liksom.. "Tja, jag är ofräsch"

Okej, nu har jag fått vädra mitt totalt helt hjärndöda problem..

Nu ska jag tänka på världsfreden och hungersnöden i Afrika.

Tack & adjö

Kommentarer
emma

jag gillar med att ha förstärckning på naglarna men har inte råd :( emn det är farligt när man väll har börjar.
japp sex år är det typ. klart vi måste ses. synd att jag jobba i onsdags när mamma, pappa, syster, mormor och morfar vara nere då hade vci kunnat ses :)
nix snackar inte med robban eller någon..

2007-07-29 / 22:07:07
http://emma86.blogg.se
Anonym

ja alltså jag har ju en familj, men inte nån särskilt bra... om man kan säga så =)
tur det bara är en nagel ändå!

2007-07-29 / 23:21:11
http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback