Oattraktiv tjej eller..

Datum:2007-07-31 / Tid:14:49:23

Alltså jag har nog på mig dom sunkigaste kläderna idag på jobbet.
jag känner mig som en liten bonntös som ska ut och mjölka korna, inget fel på dom eller att göra det men jag är inte van vid just detta.
Jag känner mig lite obekväm här där jag står med håret åt alla håll i något jävla hårband som jag råkade hitta längst ner i byrålådan imorse när jag typ orkade ha en ögonfrans öppen.
Sen mina kläder ska vi inte ens tala om, så då ska vi inte tala om dom heller.

Det är t.om så illa att kunderna tittat lite märkligt på mig, kanske beror på att jag annars brukar glida in på jobbet med värsta outfiten.
Men vadå, man kan ju inte vara stilikon varje dag.




Kommentarer
Linus

Speciellt med en "TÖNT" lapp uppstickandes i pannan ;)

2007-07-31 / 14:55:15
emma

klart du inte kan vara stilikon jämt.

2007-07-31 / 19:39:01
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback