Vad gör jag egentligen?

Datum:2007-07-11 / Tid:15:51:35
Jag har gjort väldigt mycket nyttigt alla dagar jag spenderat häruppe i norr, förutom nu på sistone.
Det är som att hjärnan torkat ihop till ett litet russin.
Fast jag är ju ledighetskommittéens ordförande, det har ju en viss snäll person utsett mig till i allafall.

Just nu längtar jag bara tills vi tjejer åker till Turkiet, det ska bli så fruktansvärt skönt.
Då ska jag bara ligga i en solstol med en iskall drink i ena handen och en snygg turk i den andra.
Haha, nej inte riktigt så.. Men drinken den stannar, dock blir det nog kanske en tidning eller så i den andra handen.
Om ni läser detta Sandie, Viki eller Maria, vi kommer rocka loss rejält i alanya, eller hur girls?

11:e augusti, here i come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback