Dagen efter

Datum:2007-06-23 / Tid:12:12:30
Det blev ändå ganska lugnt igår faktiskt.
Det kunde ju varit värre helt klart.
Men hann i allafall träffa en del som jag inte träffat på läänge, kanske beror på att jag bor ett x antal mil härifrån?

Linus var också väldigt imponerad över att solen aldrig gick ner här uppe i norr.
Det känns inte lika imponerande för mig som bott här hela mitt liv, men jag höll med och tyckte det var "skit grymt"

Jag ska också ärligt bekänna att jag steg upp för ungefär 25 min sen men jag har nog inte vaknat riktigt ännu.

Jag uppdaterar sen med lite härliga bilder från igår och femkampen, fråga inte.

Bästa kommentaren igår: "Åh vafan börjar kojäveln vråla?"
Samma sak där, fråga inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback