Hunk(y) or junky?

Datum:2007-06-23 / Tid:12:21:32
image223

Fenomenet Pete Doherty, ska man älska eller hata honom?
Jag lutar ju faktiskt åt det sistnämnda.
Jag har aldrig ens lyssnat på hans musik, men jag har nog sett alla hans (ovanstående) ganska äckliga "knarkbilder".
Men efter en lyssning i lördags (?), och efter en del påtryckningar av C, så kan jag faktiskt erkänna att hans musik är inte fy skam, synd bara att han som person är så vidrig.
Ännu mer synd är det nog att han dragit ner Kate Moss i skiten, men det får nog bli osagt för idag.

Vad tycker Ni om Pete? Hunk(y) or Junky?

Kommentarer
pete

"Jag har aldrig ens lyssnat på hans musik,"
"Men jag kan faktiskt erkänna att hans musik är inte fy skam, "
han är dock allt annat än hunk

2007-06-23 / 12:59:47
Maria

Glömde tyvärr en mening i inlägget, ändrat nu.
Har lyssnat på hans musik så svammlade inte helt :)

2007-06-23 / 13:03:58
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback