I´m back

Datum:2007-06-10 / Tid:08:53:15
Jag blev tyvär lite inaktiv här igår men idag blir det bättring.
Allt var verkligen mega stressigt igår, först jobba sen ila till väla och köpa present till Hugo sen iväg till Hugo och fira honom sen ila hem för då skulle ju alla komma hit och fira Linus och sen ner till stan.
Så PUH säger jag bara.
Men vi lyckades hinna med allt och ändå ha väldigt roligt.
Jag hittade t.om en "panik kjol" dvs varmt som tusan igår och jag hade ju jeans så blev en snabb sväng till Carlings för att hitta nånting svalare, blev då en kjol som jag sen insåg var riktigt snygg så hade den hela kvällen igår.

Bilder kommer senare, har massvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback