Jag är nog en gammal tant

Datum:2007-06-06 / Tid:11:15:51
Gårdagen var hur kul som helst.
Träffade de flesta av mina söta vänner.
Saknade en del av er som inte var där, Sandie speciellt..

Nåväl, vi kom väl hem vid halv ett eller något, har inte riktigt sådär bra koll.
Men idag är jag i allafall så fruktansvärt trött att jag skulle kunna gå och lägga mig igen, vad är det som är fel på mig? Börjar ju fundera starkt på om jag blivit en gammal tant under natten.
Jag som hade sånna bra grejer vi skulle hitta på idag, men dom får nog vänta några dagar som det ser ut nu.

Jag ska försöka vakna och göra något produktivt..

Kommentarer
Emma

Känner mig trött sen igår också, och jag ska nog helt ärligt krypa ner under täcket igen :-) ha en bra dag!

2007-06-06 / 12:13:22
http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback