Jag är rik

Datum:2007-06-06 / Tid:23:01:11
Det beror på hur man ser saken, men jag anser att jag är rik.
Jag satte nämligen bomben idag vilket gav mig 760 :-, satsade 32:- så det måste man ju se som en storvinst, eller hur?
Nu sitter jag och funderar hur jag så snabbt som möjligt kan slösa upp mina nyfunna pengar.
Något tips?
Nej nej, lugna hjärtat nu mamma, jag ska spara dom tills min turkiet resa.

Nyss klippt håret på Peter, det blev snyggt och kort, väldigt kort.
Jag har en benägenhet att raka av håret på alla människor jag ska klippa, men men enklare för mig och för dom.
Det blev i allafall riktigt läckert.

Nu ska jag sova eller göra något annat produktivt.

Kommentarer
Emma

skönt att vinna pengar :) du är helt fast i Turkiet eller? :) ska nog besöka det landet något år :) hehe..

2007-06-07 / 08:35:31
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback