Kändistätt arlanda

Datum:2007-06-15 / Tid:16:13:55

Kändistätt var det beroende på hur man ser det.
Jag är ju alltid lika förväntansfull, dock brukar jag sällan eller aldrig se röken av någon kändis, inte mer då än någon sketen dokusåpa kändis som springer omkring i fetstora dior brillor och tror dom är skit häftiga.

Så vilka såg vi idag?
Första var ju ett riktigt bottennapp i skepnad av ingen mindre än en väldigt allvarlig Bingo Rimér.
Sedan såg vi väl mitt klipp för dagen, Ebba von sydow, som alltid lika pricksäker med sin härliga stil.
Sist men absolut mest känd, Mattias Öhlund. (Hockeyspelare NHL)
Det kändes som en rätt okej förmiddag på arlanda.

Vårat flyg blev framflyttat någon timme så var tvungen att sysselsätta mig, och vad gör man då på arlanda mitt bland alla butiker om inte shoppar.
Jag handla dock bara två Baglady armband men dom var så fina så det räckte, Linus klagade högt också för att jag använde hans plånbok men det är något vi inte pratar om här.


Nu är vi i allafall framme, det är kallt och jävligt så det är inget att skryta om.

Vi hoppas på bättre väder imorgon.


Uppdaterar senare med bilder på min nya Rare klänning, var inte orolig jag ska visa er skönheten.


Kommentarer
Anonym

vem är mattias öhlund?

2007-06-15 / 16:17:40
Maria

En hockeyspelare! :)

2007-06-15 / 17:18:03
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback