Lata dagar i solen

Datum:2007-06-12 / Tid:15:20:22
Stina kom på besök igår så det blev att sola litegrann och sen gå ner till stan och kolla kläder.
Jag hittade ett så himla läckert grönt linne MByM hette nog märket och så ett ganska vanligt svart Noa Noa linne.
Jag blev himla nöjd.
Stina däremot var på vild jakt efter en klänning och efter ungefär 25 butiker hittade hon en skit snygg Day klänning.

Sen blev det oxfilé middag på torget, sen lite strandhäng och glass i parken.
Avslutade sen med att hyra två filmer, "Säg att du älskar mig" och "Borat"
Båda var riktigt bra, dock vääldigt olika.
Men rekommenderar starkt den förstnämnda.

Nu ska jag fortsätta jobba sen ikväll ska jag förhoppningsvis komma ihåg att lägga upp massa fina bilder.

Kommentarer
emma

Merdith typ drunkar i ett avsnitt med derek hämtar upp henne och hon kämpar för sitt liv i ett och ett halv avsnitt. så jag trodde hon skulle dö:p men det gjorde hon inte :)

2007-06-12 / 20:14:48
http://emma86.blogg.se
emma

du kan ge mig tips. men inte säkert jag hinner se de innan jag åker :( me vi har lite äventyr vi ska på :) familjen var ju på rhodos 97 så det är ju ett tagsen men vi har lite resemål. pojken och jag åkerk anske själva på några :) hehe

2007-06-12 / 20:16:01
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback