Missnöjd?

Datum:2007-06-10 / Tid:09:42:42
Jag har gett mina presenter till Linus, två t-shirts.
Min fantasi är väl inte vad det varit om man säger så.

I allafall så beställde jag den ena från Zoovillage och det var då bland de värsta skit jag sett.
Trycket på den är urläckert men materialet är = kasst
Sen är det strl L och det är typ som XXXL, tröjan är liksom minst 10 cm för lång för honom och ärmarna går nästan ner till armbågen.
Nåväl, får sätta mig ner vid symaskinen och fixa.

L - Åh vad fin (sammanbitet)
Jag - Tycker du om den? (hoppfullt)
L - Jo, men..
Jag - Vadå???
L - Den är bara så fin

Sen fick jag kolla noga på den.
Men han blev faktiskt glad, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback