Ofrivillig bloggpaus

Datum:2007-06-14 / Tid:20:41:27
Det blev en liten bloggpaus idag.
Hann inte alls med att skriva nånting tidigare idag, direkt när jag vaknade åkte vi in till stan för Linus hade lovat mig en klänning så han köpte en jätte söt, men dyyr, från "Rare" (inte säker på märket)
Sen var det bara snabbt som attans iväg till jobbet.

Imorgon åker vi till norr, packningen är alltså i full gång, dock känner jag att jag som alltid packar alldeles för mycket.
Jag har redan packat ner sju par skor, tror ni jag kommer använda alla?
Troligtvis inte, men tänk om.

Kommer sakna min lilla kissemisse så mycket under dessa veckor, säg att fyra veckor går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback