snäll flicka

Datum:2007-06-24 / Tid:17:02:20
Jag är både snäll och duktig.
Jag har just tvättat storebrors bil, jag säger jag när det egentligen var jag & Linus, men men.
Det blev jätte bra, trodde att jag kunde få någon slags present för detta men ack som jag bedrog mig.

Men imorgon ska jag faktiskt få en present, där kommer det snälla in, eller den tjatiga jag men sak samma.
Jag & Linus har ju faktiskt varit tillsammans 3 år imorgon och det är ju värt att firas, så vi äta lunch på stan, jag bjuder, och så ska jag få ett par (valfria) jeans av Linus.
Jag misstänker att jag ska få ett par jeans bara för att han åker hem imorgon, så det ska jag nog utnyttja någon fler gång i framtiden.

Nu känner jag lukten av grillat, dags för käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback