Vi hade roligt

Datum:2007-06-10 / Tid:09:25:54

Allt var hur kul som helst igår faktiskt, sen att det var sjukligt varmt var ju helt toppen.

Vad hände för kul igår då?
Ja, Billing slog nytt rekord mina damer och herrar, han lyckades nog säga "chhhdskiiva" (på norrlänska) ungefär fjortontusen ggr, grattis.

Någon spydde på torget igår, någon sjöng en sång så en 17 åring blev förnärmad och jag höll på att dö av skratt, men det var väldigt väldigt underhållande så kunde inte hålla mig.
Sen var det ju någon som blev utslängd från Nick´s som underhöll oss med både dans och musik, vilken fest.
Jag fick också en hel drink över mina fötter, det var faktiskt riktigt svalt och härligt.

Jag hade ett djupt snack igår och det var med Billing och det innefattade minigolf, så då kanske ni förstår min kväll.

Efterfesten var också riktigt grym, 4 pers varav en somnade på soffan.


Här är bilderna, tagen från ett tidigt stadie på kvällen där alla är städade och lite allvarliga.
Jag ser också ut som att jag inte gjort ett skit med mitt hår men det är fel, dock var det ju som sagt varmt och mitt hår som egentligen är lite lockigt kunde inte hålla sig rakt så det krullade upp sig.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback