Godsaker

Datum:2007-03-19 / Tid:11:17:30

Äntligen lite vår ute och lite vår i affärerna och på internet, det har jag verkligen väntat på ett tag nu!
Man känner sig lite som ett barn i en godisaffär när man sitter och bara drömmer sig bort bland alla kläder.

Jag har då hittat en riktig godbit som jag är så sugen på att bara köpa nu direkt,
denna supersöta polotröja från Koola Anna, finns på nelly.se

 399:-

Beställde också lite skor igår från skopunkten som jag ska ta och fota när jag får dom och sen lägga in och visa.
Hann också beställa en söt liten klänning med små hjärtan på och en svart klassisk pennkjol från H&M.

Det kliar också i fingrarna efter att få klicka hem denna body av Jenny Hellström ifrån DesignSverige.se

 650:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback