smakar de så kostar det

Datum:2007-03-18 / Tid:16:41:57
Kort och gott, ja.

Jag har inte alls någon viljestyrka alltså.. jag kan inte låta bli att shoppa.

Denna helg bara har det blivit ett par nya lacoste skor, en tröja & ett par, så snygga, höga byxor.
Jag slutar nästan tänka när jag ser snygga kläder eller oh lord, SKOR.
Men jag kan inte sluta, fast undrar om jag egentligen vill sluta.. kanske min plånbok och ekonomi vill haha men men.

Mitt nästa shopping äventyr blir att hitta ett par snorhöga jeans (finns ett par på Vero Moda för bara 399:- och bara priset gör ju att man blir sugen) metallic klänning el tunika (har funnits en skit snygg klänning/tunika på MQ med en söt liten 50 tals krage osv men tyvär slut överallt) och lite snygga accessoarer som hänger med i metallic vågen som drar in nu under våren.

Tjingsss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback