Dagens köp

Datum:2007-05-07 / Tid:16:22:19

Yes, där igen.

Igår handlade jag och linus lite nödvändigheter inför vår resa till boden på torsdag.
En datorväska bland annat.
Sen köpte jag en superfin mixer till Linus som man kan göra ljuvliga smoothies i.



När jag kom hem råkade jag se på min mail att jag hade 100 kr tillgodo på designsverige och ja, såklart hittade jag något, eftersom jag älskar mitt Jenny Hellström linne var jag ju bara tvungen att beställa ett till i rött.




Och så svängde jag inom Asos också och hittade ett par shorts, och vem behöver inte shorts nu inför sommaren?





Kommentarer
emma

vad du handlar:):p

2007-05-08 / 06:56:03
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback