God morgon

Datum:2007-05-25 / Tid:07:43:32
jag borde verkligen inte vara uppe nu, jag jobbar inte ens idag.
Men vad gör man inte för en söt liten pojke som ropar "älskling" innan han ska gå ut genom dörren?
Nåja, nu är problemet bara att jag är lika klarvaken som en mört.

Well well, senare kanske det blir ytterligare en sväng till Väla med linus mamma.
Vi ska kolla på massa presenter åt Linus, ska bli så intressant.
Linus har redan klart och tydligt talat om vad han vill ha av mig, nästan berättat t.om hur jag ska slå in dom, så det känns ju grymt skoj.
Jag ska då köpa ett par shorts åt mig själv (VA, SERIÖST?) på Indiska, linus fick slita ut mig därifrån när jag fått syn på dom, men idag får dom följa med hem.

Nu ska jag lägga mig i sängen och rulla ett varv och förmodligen klara av att somna, om nu inte katten får frispel och lyckas hålla mig vaken.. Finns en risk att jag stryper henne då men men.

Kommentarer
Mamma

Ha ha mörten, stig upp istället o gör nåt vettigt. Köp nu nåt riktigt fint till Linus!
Vi hörs, puss.

2007-05-25 / 08:21:41
emma

skönt att vara uppe skapligt :) maria du shoppar ihjäl dig snart :p

2007-05-25 / 11:03:43
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback