Onödig lista

Datum:2007-05-30 / Tid:22:54:39
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Kramsjuk
Favoritgodis: Allt förutom choklad
Kläder just nu:  Linne och hotpants
Musik just nu:  Justin - Sexy, Linus har lyckats göra den till min favoritlåt (?)
Sommarplaner: Boden, Turkiet, strandhäng med linus och c/o
Hur många kuddar sover du med: En, om inte L tar den
Spelar du nåt instrument: Njä
Morgon- eller nattmänniska: Lätt, nattmänniska
Vem är viktigast för dig: Kan ju inte välja en, L, Saga, mami & papi bland annat
Bio eller promenad: Ja, det beror på, jag är ju ingen hurtbulle direkt och sitta ner är ingen match
Är du kittlig: Oh ja
Snarkar du: Ibland, dregglar mest
Stjärntecken: Oxen
Äckligaste insekten: Allt smått skit
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna bli osynlig
Vad vill du jobba som? Journalist
Stökigt eller välstädat? välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Säger nej, men är rätt oförutsigbar så kan hända
Gillar du att sjunga? Jag gillar, frågan är väl om någon gillar att höra det
Anser du att du är stark? Ja, enligt mig själv, så fråga ingen annan
Vad gör du om du får hicka? Hickar (låter som en gris så brukar få folk att skratta en del)
Vad längtar du mest efter just nu? att läkarna friskförklarar L imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback