Småtrist

Datum:2007-05-21 / Tid:18:26:13
Jag har det rätt trist här hemma, men så hittade jag detta så vafan, kan man roa sig 3 minuter så why not?
Tog dock inte med allt för det var en hiimla lång lista och jag blir lätt uttråkad.


[x] Jag är kortare än 170cm.
[] jag tycker att jag är ful
[x] Jag blir lätt brun.
[] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[x] Jag har en tatuering.
[] Jag är osäker över mitt utseende.
[x] Jag har haft/har tandställning. (ska få)
[x] Jag har glasögon/linser. (färgade linser ibland)
[] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[x] Jag har mer än två piercingar.
[x] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[x] Jag har fräknar

RANDOM
[x] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[x] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[x] Jag ser på nyheterna.
[] Jag dödar inte insekter.
[x] Jag svär ofta.
[] Jag sjunger i duschen.
[] Jag är en morgonperson.
[x] Jag är petig med grammatik.
[x] Jag är en sportfanatiker.
[] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[x] Jag är bra på att baka.
[] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[] Jag skulle ha pyjamas på mig till skolan.
[x] Jag vet hur man skjuter.
[x] Jag är kär i kärleken.
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[] Jag äter snabbmat varje vecka.
[] Jag är bra på matematik.
[x] Jag tror på spöken.
[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[x] Jag är väldigt kittlig.
[] Jag älskar mörk choklad. (äter inte choklad)
[x] Jag spelar dataspel och/eller tv-spel.
[x] Jag är bra på att minnas ansikten. 
[/] Jag är bra på att minnas namn.
[x] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv

Vad intressant va?
Njae, inte speciellt men underhöll mig i någon minut, woho.

Nu ska jag handla, håller på att bli förkyld och det är inte något jag önskar just nu.

Kommentarer
emma

kolla här: http://jehona.blogg.se/010107204110_77.html#comment den tog jag hjälp med :) klarar du inte det så hgjälper jag dig efter helgen.

2007-05-21 / 20:38:07
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback