Au revoir!

Datum:2007-11-19 / Tid:04:47:00

Om cirka 20 min bär det av ner mot Kastrup..
Jag är hur trött som helst men jag är ändå hur laddad som helst!
Allt är packat, allt är städat och undanplockat här hemma.. så allt är helt enkelt klart för start.

Dock känns det i hjärtat att få behöva lämna vårt alldeles egna lilla hjärta hemma..
Man ser på henne att hon är orolig och vet att något kommer att hända.
Usch och fy.. lilla gumman.. men men Sandie kommer ju senare och då blir hon nog lite gladare.

Ha det bra alla under veckan jag är borta, det ska då jag!
Jag ska sola och bada lite åt er också, var så säkra.

KRAM!


Kommentarer
emma

ta med solen och värmen hem till oss igen :)

2007-11-19 / 07:45:02
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback