Kaos med en krossad toalett

Datum:2007-11-06 / Tid:18:10:38

I söndags for jag då ner till Malmö, sjuk och jävlig men ändå på gott humör.
Det var så mysigt därnere med Memme så stannade tills idag faktiskt.. dock blev det ju totalkaos idag så ojoj..
En kär vän till mig, använder inga namn för då tror jag han tar illa upp kändisdivan, skulle då iaf gå på toa imorse när vi var där, hör till saken att han mått ganska dåligt.. men iaf han går på toa och vi hör ett högt duns och sen krasch.. och Virre springer till toan och skriker på mig.. för vem ligger då inte där avsvimmad mot en totalkrossad toalett och med ögonen vidöppna?
Aldrig i mitt liv blivit så skrämd alltså.. ville bara gråta men vi tog oss samman och ringde ambulans.. som faktiskt kom typ 3 minuter senare med sirenerna på..
Jag trodde faktiskt han skulle dö, för vilken skalle klarar av att skalla ihop med en toalett som sen går i tusen delar?

Nåväl.. jag åkte iaf till universitetssjukhuset med honom där alla möjliga prover togs och röntgen.. men dom kom fram till att lilla vännen hade näringsbrist och en förkylning.. stackarn.. och glad var han då inte, oh nej.. surare person får man då leta efter..

hmm..

Intressant dag..

från hundra till noll säger jag bara, eller hur memme?


Kommentarer
emma

usch det låter tråkigt att få vara med om det.

2007-11-06 / 19:43:44
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback