sick woman walking

Datum:2007-11-09 / Tid:16:31:27
Idag lyckades jag ta mig ner till stan med Anders en sväng.. var väl mer eller mindre tvingad eftersom jag blivit tilldelad tjänsten som ansvarig för inköp av födelsedags-/inflyttningspresent åt Peter.
Men det gick rätt bra faktiskt.. fick bara väldigt ont mot slutet och då var det bara att åka hemåt.

Ikväll ska jag laga spaghetti a´la Maria åt mig, Linus och Anders.. precis som old times.

Imorgon ska jag tro det eller ej, jobba!
Vi får väl se hur det går, förhoppningsvis ska jag väl överleva.


Och sist men inte minst en liten hälsning till big brother Mats och Fredrik som just nu precis klivit på planet till Thailand.. Ha en grym semester och gör ingenting som jag inte skulle ha gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback