Ledig dag

Datum:2007-10-02 / Tid:12:14:49
Jag är ledig, och har därmed lite småtråkigt.. men så hittade jag detta och då kan jag ju roa mig i cirka 3 min.


Hur tidigt stiger du upp? Det beror på om jag ska jobba, men generellt kring niotiden
Vem/vilka vet mest om dig? Linus & Sandie
Gillar du att slåss? Inte direkt, men måste jag så måste jag ;)
Vad ska du göra ikväll? Tvätta och se på tv.
När var du senast full? När jag och Viki var i tyskland
Har du utländska föräldrar? Nej, men min mormor.
Var har du ont? Ingenstans
Är du bra på att måla? Bra och bra vet jag inte, men jag gillar att måla
Vem kramade du senast? Linus
Vad längtar du till? Min semester
Favoritalkohol?
 Öl och Martini bianco
Vad heter dina husdjur? Saga
Har du körkort? Ja
Favoritgodis? Salt
Morgon- eller nattmänniska? Både och.
Sparare eller slösare? Mest slösa men också lite spara
Har du några homosexuella vänner? Ja
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? Ja, under fötterna
Rädd för insekter? Rädd och rädd, jag hatar dom!!!
Anser du att du är stark? Jag är då i allafall inte svag

Kommentarer
Beeella

Hahaha, jag vet mest om dig :D spännande spännande :D

2007-10-06 / 15:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback