Shoppingtur

Datum:2007-10-12 / Tid:16:35:50
Ja, som sagt blev det en runda till Malmö idag.
Jag skulle ju inte handla så mycket hade jag tänkt..
Men det blev visst lite småsaker ändå, en svart hög kjol från Monki, en batik topp från Velour och så ett vanligt orange baslinne från Gina.
Vi hittade också en kattfilm som vi ska spela upp sen för Saga och se om hon blir tokig, ska bli riktigt intressant.

Annars var dagen i storstan riktigt mysig, åt lunch på Mando och det ska jag säga var gott!

Nu ska jag vila fötterna lite, och sen överväga mitt beslut om jag ska se på Rögle ikväll eller stanna hemma och se Idol.

Kommentarer
Mamma

Du och dina klädinköp! Köpte Linus nånting? Kom du i kontakt med kusin? Pussa på Saga Och Linus från mig. Puss puss

2007-10-12 / 16:54:01
http://slaria.blogg.se
Micke

mm mando:) hoppas ni åt plankstek där:)

2007-10-12 / 19:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback