Varför gillar man det nu när det inte passade då?

Datum:2007-10-21 / Tid:21:29:20
typ sötnos

Jag älskar mitt hår på den här bilden!
Det låter rätt nördigt men det är sant.
Roliga är att jag inte alls gillade min frisyr när jag såg ut sådär och önskade inget hellre än att vara blond och ha långt hår.
HALLÅ, vad har jag nu då? och inte fan är jag nöjd för det.
Vad är det som är fel egentligen?

Men så är det faktiskt, man vill alltid ha det som man hade förut för då har man fått litet perspektiv på det hela.
Det låter kanske krångligt men tänk på det en stund och börja sen kolla på gamla bilder så lär du märka det själv, tro mig.

Ja.. efter alla resor och löshår så kommer jag återgå till mitt älskade chokladbruna hår som faktiskt är så mycket jag så det bara skriker om det..

Kommentarer
emma

När rä det du och din kompis ska ut och res igen? jo jag känner igen de där att man alltid vill ha något man inte kan få..

2007-10-21 / 22:38:10
http://emma86.blogg.se
Mamma

Du är så fin som du är från grunden. Ditt mörka hår, som du är från födseln, då är du som sötast. Puss puss

2007-10-22 / 01:23:47
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback