All good things..

Datum:2007-09-02 / Tid:23:44:44

.. always end bad.
why?
You tell me..

Gårdagen blev väl ganska lyckad fram tills tresnåret.. då började helvetet braka lös och som det brakade alltså.
Jag säger då det alltså..

Den ena var surare än den andra liksom.
Jag fick då höra en hel del skit igår, dock inte bara om mig själv.

Herregud alltså..

"we sleep in the car"
känns just nu som årets kommentar faktiskt..

eller det som handlade om att jag ljög.. kan dock inte skriva ut det på engelska för jag vet att denna person läser min blogg och då åker han väl från tyskland och bokstavligen mördar mig.


Hela denna resa har verkligen varit helt magisk..
Det är bara så himla synd att det skulle sluta som det gjorde.
Men kändes ändå som att luften var lite rensad när bröderna vinkade av oss vid tåget, och det är ju i allafall tur med tanke på att vi tänkt att åka tillbaka.

Vi måste ju doppa fötterna, eller hur viki?


-----------------

And a little greetings for my german readers..
Guten tag!

We had the most fifantisch holiday in Freiburg and if you let us we´ll coming back very soon.
But if so we´re going to try to follow the german rules and law ;)
I think that sounds pretty good actually.

Thank you Yasin, Joey, Alex and.. Yalcin for everything!
You´re the best.. Love you guys.

TCHÜSS


Kommentarer
emma

tråkigt när det blir ett helvete på ens resa inte skoj. men ni verkar ha haft det super trevligt.

2007-09-03 / 08:17:38
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback