Djävulen själv..

Datum:2007-09-27 / Tid:18:00:25
Min katt är lite märklig..
Hon låg tidigare i mitt knä, spann och jag kliade henne.. sen genom ett trollslag så tittade hon bara upp och fräste åt mig och så bet hon mig i handen och sprang iväg.
Kvar satt jag med stora ögon och undrade "vad tusan hände precis?"

Jag kan bara inte förstå hennes beteende.. Är hon i trotsåldern eller vad är det som pågår?


 

Men hon är så himla söt så kan inte vara arg på henne särskilt länge.. min lilla prinsessa.

Kommentarer
Mamma

Min stora prinsessa Maria och lilla prinsessan Saga. Hon, den lilla vet inte hur man beter sig. Hur säger man ifrån när man inte vill längre, det vet inte hon. Sen vet jag, att Maria vill så väl med sin lilla prinsessa som hon har väntat på hela sitt liv. Det är inte lätt ska jag säga. Hur ska man uttrycka sig till sin lilla katt som inte förstår vad vi människor vill säga? Prata med katter är inte lätt, men det finns ju människor som kan prata med djur, dom kanske förstår och kan förklara. Vad vet jag?! Kram på er från mamma.

2007-09-27 / 21:26:39
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback