Veckorna går alldeles för fort..

Datum:2007-09-08 / Tid:13:56:48
Det var bara en vecka sedan jag och viki upplevde för sista dag och kväll i Freiburg.
Om ni läser inlägget allra längst ner så kanske ni minns, jag minns då allt klart och tydligt.. Jag minns hur arg jag var hela morgonen och förmiddagen för en vecka sedan.
Men jag lugnande ner mig allt efter att dagen gick.. tyvärr blev jag ju arg ännu en gång men det tillhör det förflutna.

Tänk vad tiden går fort ibland.. Oftats när man också har som roligast.

Vi får väl se hur det blir på vår nästa resa.. Om tiden går fort eller långsamt, det beror ju på ganska mycket faktiskt..
Som sagt, blir det kul eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback