Because I love you..

Datum:2008-04-22 / Tid:22:41:47

Vänner, hur kan man någonsin leva utan dom?

Först fick jag ett sånt sött litet mess på msn från Lisa, saknar lillgrisen där så de värker.

Sedan så har jag haft en intressant diskussion med Sandie, kan man ha annat med henne? Vi är så lika fast ändå så olika, men är inte det den perfekta kombinationen?
Hon får mig då att le som ingen annan..

Maria säger:

absolut! du är min lilla guldstjärna

SandyBell Nicaragua säger:

haha pricken over iet ar maria


Det kändes skönt att få ut allt negativt och som alltid så omvandlar jag och Sandie det negativa till nånting vi kan jobba med.. perfekt!
Som sagt, hur har jag kunnat leva utan den flickan förut?


Kommentarer
Linus

Den personen som skriver en massa skit till Maria kan lägga ner, det är helt jävla onödigt! Ni känner förmodligen inte äns Maria & klarar ni inte av att läsa det hon skriver så gå inte in och läs, skaffa er ett liv istället...

2008-04-23 / 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback