Den gamla goda tiden

Datum:2008-04-13 / Tid:21:04:26
Jag har suttit och kollat på gamla bilder, och herregud säger jag bara..
Man tycker ju själv inte att man förändrats ett dugg men oj så fel man har alltså!
Jag har säkert haft 25 olika frisyrer för de första, några värre än de andra.
Jag har varit så pinnsmal att ja, Becks skulle ju känna sig överviktig.

Sedan så har jag hittat bilder från min konfirmation, förövrigt typ det roligaste jag varit med om i mitt liv så hade lätt gjort om det vilken dag som helst, och så från gamla kalas och ifrån min skoltid. Extra roligt är det ju att hitta bilder på Cnoe och få minnas honom som den lilla tokungen han var.

Jag önskar att jag hade en scanner så hade ni också fått ta del av mina kära minnen, men tyvärr.
Men får jag tag på en så lägger jag in direkt.

Jag tycker minnen är härliga, dom kan berätta en hel historia även fast dom kanske bara fångat ett enda ögonblick.. helt fantastiskt.
Det är därför jag fotar väldigt mycket för jag vill kunna titta tillbaka senare i livet och få mig ett gott skratt eller kanske en tankeställare.

Kommentarer
emma

kan dun inte lägga in alla dina frisyer du har haft? Vore roligt att se.

2008-04-14 / 08:37:40
http://emma86.blogg.se
Maria

Ja tyvärr har jag som sagt ingen scanner men får jag tag på en så ska jag försöka lägga upp lite bilder.

2008-04-14 / 13:17:50
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback