Det börjar ta sig..

Datum:2008-04-02 / Tid:11:41:49

Idag har jag kört mina små träningspass i en vecka, har ju lagt till 30 minuter boxning, sit-ups och armhävningar.
Det börjar så smått ge lite resultat.
Okej, kanske inte så att jag börjar få några tydliga muskler men känner i hela kroppen att det börjar ta sig.
Sen har jag en rätt så konstig kropp, så fort jag börjar träna så brukar det synas direkt och det avskyr Linus för det blir som att jag behöver aldrig kämpa utan det bara kommer naturligt.
Jag vet inte vad detta beror på.. om det är för att jag i grunden är rätt vältränad eller om det har att göra med min sjukligt bra ämnesomsättning.

Nåväl, jag känner då mig friskare och starkare än på mycket länge..
Sen är boxningen bra för själen också, man får slå bort sina demoner och vem vill inte göra det?

På toppen på allting så ska man varje dag säga till sig själv i spegeln "du är stark, du klarar allt du vill och låt ingen någonsin säga annat till dig"
Det passar då i allafall in på mig just nu... bästa är att ta en fras som passar bäst in på ditt liv och jobba utifrån den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback