Förlåt..

Datum:2008-04-17 / Tid:22:04:15
Idag har det blivit lite snålt med inlägg men haft noll med fantasi och ork tyvärr.
Sedan har väl inte tiden heller räckt till, eller så fort jag tänkt gå och sätta mig och skriva så har det dykt upp nånting.
Så jag gav upp att försöka få ordentlig med tid och for istället och köpte godis med mamma och så bäddade jag ner mig i soffan.
Dock tappade jag smaken för allt sött ganska fort, det känns ju lite irriterande men väldigt bra faktiskt.

Den billiga toppen som jag köpt får ni se imorgon, jag hoppas ni orkar hålla ut tills dess men det tror jag.
Jag tänkte också försöka mig på att fixa in en bokrecension här någon gång under dan imorgon.
Så nu jäklar ska här bli action!

Nu däremot ska jag fortsätta kolla tv och vänta på att papi ska ringa om jag ska hämta honom eller ej.

Nä, roligare än så blir det inte ikväll.


Puss & en stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback