Fullpackat

Datum:2008-04-21 / Tid:16:26:02
Hej raringar!
Saknat mig?

Idag blev en lite konstig dag, hann inte blogga alls imorse eftersom jag och mami for ner rätt tidigt till stan och käkade lunch. Sen duggade ärendena tätt.
Men nu är jag här!

Så, vad har du hittat på idag?

Vi såg våran gamla bil på stan idag förresten, det blev ett jäkla bölande, inte från min sida.
Jag fick ett sms till Linus om det och ja, hans svar, jag höll på att skratta ihjäl mig.

Vet ni vad jag ska hitta på imorgon? Nä, hur kan ni veta det när jag inte berättat det, men jo, jag ska till luleå.
Jag har inte ett öre men sällskapet jag ska med kanske är generösa, vi får väl se.


Nu är det dags för middag, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback