Fy på mig

Datum:2008-04-13 / Tid:16:58:50
Ja, det blir att fuska idag igen!
Men jag orkar inte ha sådär speciellt dåligt samvete över det.
Det är söndag, mami jobbar och pappa ska komma hem sent och då hade vi tänkt att beställa hem pizza och kolla en film. Det kan väl knappast finnas ett bättre tillfälle att fuska?

Jag kommer ändå köra på stenhårt i veckan med min träning och försöka äta ännu mer rätt (och mer)

Jag längtar faktiskt lite till imorgon för då hade jag tänkt åka och köpa nygrillad kyckling och så hacka ner lite i en smarrig fräsch sallad. Mmmm, det var min och Linus absoluta favoriträtt förut och vi åt det säkert 3-4 gånger i veckan.

Nu är det dags att se lite fotboll, så då kan jag inte sitta här och svammla.


CIAO

Kommentarer
JOSEFINE

sallad är grymt gott!

2008-04-13 / 17:54:35
http://josefiner.blogg.se
sophie

ha en skön kväll!:) kram S

2008-04-13 / 20:57:00
Maria

Josefine: Visst är det? smaskens.

Sophie: Tack, detsamma! kram.

2008-04-14 / 13:17:16
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback