Goddag

Datum:2008-04-14 / Tid:11:53:32
Jag hade kunnat börja med ett "åh vilken härlig dag det är" men när snön återigen börjat ösa ner här utanför så känns det ganska långt borta.
Jag börjar allvarligt fundera på om hela sommaren kommer snöa bort? Kom igen nu!

Rolig grej är ju att vi har sommardäck på vår nya bil, så nu gäller det att köra försiktigt!
Men jag har redan frånsagt mig allt ansvar om nu bilen skulle tappa fästet när jag kör, fast skulle nog ändå få skiten om något skulle inträffa.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat, och prata med Linus tror jag.. hörde precis att mamma pratade med den där välbekanta trevliga rösten och det brukar betyda att hon har honom på linjen.


Vad ska du hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback